lak

Методологія впровадження наставництва

Перебування дитини в закладах інтернатного типу не сприяє її особистісному розвитку, фізичного, духовного та інтелектуального потенціалу, впевненості у власних силах та не передбачає встановлення довірливих, довготривалих, емоційно-значуших стосунків між дитиною та дорослою людиною.

IMG_170144.jpg

 

 В умовах нинішньої соціально-економічної ситуації в країні не завжди є можливість взяти в свою родину дитину, тому виникає потреба у розвитку альтернативної форми роботи з дітьми, які проживають в інтернатних закладах. Такою формою виступає наставництво.

Наставник - це «острів безпеки» для дитини, проживаючої в інтернатному закладі, який стане для неї другом, товаришем, підтримкою та опорою, чого так потребують ці дітки.

Протягом 2018 року Міністерством соціальної політики спільно Громадською організацією «Одна надія» заплановано ряд навчальних семінарів регіональних тренерів для спеціалістів, які проводять попередню роботу з наставниками.

Основною метою таких семінарів є кваліфікаційна підготовка спеціалістів для ефективного впровадження Наставництва в Запорізькій області.

В червні у навчанні взяла участь регіональний тренер по Запорізькій області за темою «Методологія впровадження наставництва», який проходив у м. Києві.

Участь приймали 12 представників таких областей: Запорізька, Хмельницька, Харківська, Кременчуцька, Житомирська, Черкаська, Вінницька області.

За результатами навчального семінару учасники отримали сетрифікати.

 

 

сертифікат.1.jpg