Діємо в найкращих інтересах дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування
Запорізький обласний ЦСССДМ
Фахівці із соціальної роботи центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та об’єднаних територіальних громад Запорізької області активно працюють над розвитком сімейних форм виховання для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, зокрема встановлення опіки над такими дітьми та створення інститутів прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу як альтернативних інтернатам.
Кандидати в прийомні батьки та батьки вихователі, опікуни ретельно відбираються на місцях та направляються на навчання до Запорізького обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді для формування усвідомленого вибору щодо взяття дітей в сім’ю та підготовки їх до батьківства.
За результатами таких навчань регіональні тренери Запорізького обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді готують висновок щодо наявності потенціалу у кандидатів для виховання такої категорії дітей.
Вже втретє в цьому році для двох груп потенційних батьків з 11 по 13 червня 2019 року та 18 по 20 червня 2019 року проводяться такі навчання. Учасниками навчання стали кандидати з м. Запоріжжя, Енергодара, Мелітополя, Токмацького, Василівського, Якимівського районів та Ботієвської об’єднаної територіальної громади.
Триденні тренінгові заняття сприяли підготовці, активізації досвіду, почуттів, набуттю навичок, якими мають володіти потенційні батьки, які бажають взяти на виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, для того, щоб знаходити порозуміння з ними, вміти спрямовувати власний досвід, знання на створення найкращих умов життя та виховання дітей.
Особливістю тренінгових занять є те, що майбутні батьки отримали не тільки теоретичну інформацію (під час тренінгу учасників було ознайомлено з особливостями сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, стилями виховання, віковими особливостями розвитку дітей, етапами адаптації дитини в сім’ї та ін.), а й мали можливість «приміряти» на себе ту чи іншу роль, пов’язану з вихованням дітей за допомогою практичних тренінгових вправ.