lak

Новітні методи – ближче до людей

Запорізький міський ЦСССДМ

З жовтня 1997 року у Запоріжжі діє служба екстреної психологічної допомоги «Телефон Довіри» 228-15-84. Психологи, які пройшли спеціальну підготовку для роботи на «Телефоні Довіри», допомагають в ситуаціях крайнього психоемоційного стану, стресу або просто надають вичерпну інформацію за вимогою, багатьом жителям міста і навіть області.

hgt А5_2019.jpg

 Люди, які звернулися за стаціонарним або мобільними номерами, можуть отримати кваліфіковані консультації спеціалістів: комусь потрібна емоційна підтримка, дехто потребує рекомендацій, як знайти вихід із складної ситуації, когось доводиться перенаправити до інших організацій чи установ для вирішення проблеми. Психологи «Телефону Довіри» допомагають людям вирішити проблему, яка їх бентежить, при цьому не вимагаючи від них особистих даних. Людина, зателефонувавши на «Телефон Довіри» може залишатися анонімною. Важливим моментом у роботі Служби є графік роботи – психологи «Телефону Довіри» надають інформаційні та психологічні послуги кожного дня з 9.00 до 21.00 години без перерви, вихідних та святкових днів. Люди, які опинилися у стані гострого горя, втрати близької людини та не знають, що робити, можуть будь-який час зателефонувати за номерами Служби екстреної психологічної допомоги. Особливо гостро ця проблема постає перед людьми, які мають інвалідність і не можуть вільно пересуватися містом, щоб отримати очну консультацію психолога.

Цього року міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді виграв грант у щорічному конкурсі соціальних ініціатив «Ми – це місто», подавши проект «Соціальне онлайн консультування», який передбачає розширення спектру надання послуг клієнтам «Телефону Довіри» через соціальну мережу Facebook, програми Skype, Viber, WhatsApp та інші.

Реалізація проекту дозволить запровадити онлайн консультування клієнтів, розширити спектр послуг, які надаються, забезпечить доступ клієнтів до новітніх технологій і можливість використання сучасних засобів комунікації, сприятиме формуванню культури психологічного консультування, отриманню достовірної інформації, попередженню проявів насильства, у тому числі і булінгу, гендерної дискримінації, зниженню емоційної напруги. До того ж запровадження проекту дозволяє надавати відповіді клієнтам, які будуть звертатися у неробочий час «Телефону Довіри 15-84» з 21.00 до 9.00, шляхом надання електронної відповіді.

Наразі розпочато реалізацію проекту у тестовому режимі. У разі потреби можна звернутися за допомогою не лише за стаціонарним номером 228-15-84 та номерами мобільних операторів 067-515-15-84; 066-313-15-84; 073-515-15-84, а й через Facebook – Телефон Довіра;

Skype - Dovira1584;

Viber, WhatsApp – 0675151584.

У робочий час з 09.00 до 21.00 психологи нададуть кваліфіковану підтримку, або електронну відповідь, якщо звернення надійде у неробочий час.