lak

Створення безпечного освітнього середовища вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації

Запорізький обласний ЦСС

23 квітня 2021 року управлінням Державної служби якості освіти у Запорізькій області проведено онлайн форум «Створення безпечного освітнього середовища вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації», який присвячено організації якості освітньої діяльності та створенню у школі безпечного освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації.

golovna_23.04.png

Метою проведення онлайн форуму є широке професійне та громадське обговорення питань, пов’язаних із проявами, які можуть бути підставами для підозри в наявності випадку булінгу (цькування) учасника освітнього процесу в закладі освіти, про взаємодію, спілкування та ставлення до вчителів, батьків і учнів, про навички вирішення проблем подолання конфліктів, шляхи їх подолання.

В онлайн форумі приймали участь Уповноважений Президента України з прав дитини, представники управління Державної служби якості освіти у Запорізькій області, ювенальної превенції управління превентивної діяльності Головного управління Національної поліції в Запорізькій області, Служби у справах дітей Запорізької обласної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, учасників освітнього процесу закладів загальної середньої освіти (керівництво закладу, педагогічні працівники, батьки тощо).

В онлайн форумі прийняли участь директор та методист Запорізького обласного центру соціальних служб.

Методист центру виступила з темою «Соціальна підтримка сімей, як один із факторів профілактики дитячої агресії».

Программа форума було спрямовано на:

створення освітнього середовища школи безпечним і психологічно комфортним; виявлення, реагування та запобігання булінгу, іншого насильства;

співпрацю з представниками правоохоронних органів та компетентними фахівцями із залученням їх до роботи з питань запобігання та протидії булінгу;

ознайомлення з нормативно-правовими документами щодо виявлення ознак булінгу, іншого насильства та запобігання йому; отримання психолого-соціальної підтримки учасниками освітнього процесу.

са28-04.jpg

vfr4.jpg