Про проведення робочої наради фахівців із соціальної роботи
КУ «Центр надання соціальних послуг»Малобілозерської сільської ради
Під керівництвом директора КУ «Центр надання соціальних послуг» МСР ВР ЗО Зайцева В. І., заступника директора Богдан А. А. та завідуючої відділення із соціальної роботи Бойко К. В. 24.06.2021 р. було проведено робочу зустріч із фахівцями із соціальної роботи, які працюють на території сіл Балки, Мала Білозерка, Орлянське, Відножине, Тополине, Ясна Поляна, Улянівка.
Під час якої спеціалісти звітували про здійснену роботу на територіях за І півріччя 2021 р. При цьому зверталася увага на кількість виявлених сімей на територіях, якість наданих соціальних послуг. Під час обговорення фахівці спільно намагалися визначити, чому окремим сім’ям не вдалося мінімізувати складні життєві обставини і які ресурси громади потрібно активізувати для їх подолання.
Директор Центру Зайцев В. І. звертав увагу на міжнародні стандарти соціальної роботи із вразливими сім’ями з дітьми та нормативно-правові засади забезпечення прав дитини та підтримки сімей з дітьми.
Заступник директора Богдан А. А. під час доповіді наголосила на активізації роботи щодо популяризації серед жителів громади сімейних форм виховання, що передбачає проведення лекцій, бесід відповідної тематики, розміщення плакатів іншої друкованої продукції, розміщення інформації на сайтах та ін. Окремо обговорювалося питання з покращення інформаційної компанії з пошуку кандидатів у патронатні вихователі.
Завідуюча відділення із соціальної роботи Бойко К. В. розкрила питання: «Ведення випадку як базовий спосіб організації надання індивідуальних соціальних послуг сім’ям з дітьми у громаді». Повторно розглядався алгоритм ведення випадку, коли і як здійснюється відкриття випадку, які мета, зміст та алгоритм оцінки потреб дитини та сім’ї, що важливо враховувати при укладені договору між отримувачам та надавачем соціальних послуг, який діагностичний інсрументарій використовується у процесі комплексної оцінки, як розробити індивідуальний план з отримувачами соціальних послуг і для чого його переглядати.
Аби навчити молодих фахівців взаємодіяти з клієнтами «розігрувалися» ситуації прийому громадян (отримувачів соціальних послуг). Таким чином спеціалісти демонстрували свої знання та вміння на практиці.